Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

κουκλοθεατρική παράσταση στον "Μαγικό Αυλό"

Την Τρίτη 29 Μαρτίου θα φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας για δυο παραστάσεις για τους μαθητές μας το κουκλοθέατρο "Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ"
 

Μια κουκλοθεατρική δουλειά της Μίρα Λόμπε, που έκανε την πρεμιέρα της στα Χανιά το Νοέμβρη και είναι μία παράσταση υπαρξιακής και φιλοσοφικής αναζήτησης για μικρά παιδιά. Δίνει απάντηση στο βασανιστικό ερώτημα: ποιος είμαι εγώ; Με υποβλητικό ύφος, ποιητικό λόγο, μουσικότητα και όμορφες κούκλες.

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ

Αχ ποιος είμαι δεν το ξέρω
πρέπει να το καταφέρω
ψάχνω εδώ και ψάχνω εκεί
ψάχνω εκεί και φτάνω εδώ
για να βρω ποιος είμαι εγώ...
(από το βιβλίο της Μίρα Λόμπε “Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ”)

Ο μεγάλος ατομικός δρόμος για την αναζήτηση της σοφίας περνά αναγκαστικά από
το “γνώθι σαυτόν” και το πρώτο στάδιο αρχίζει όταν είμαστε 2, 3 χρονών με το
ερώτημα: ποιός είμαι εγώ; Μία στέρεη απάντηση σε αυτό το ερώτημα ταυτότητας δίνει
χαρά, ασφάλεια και αυτοπεποίθηση στο παιδί που διαμορφώνει την προσωπικότητά
του.
Στο βιβλίο της του 1972 “Ο μικρός Εγώ Είμαι Εγώ” η Μίρα Λόμπε προσφέρει
μια λυτρωτική για τα παιδιά απάντηση σε αυτό το ερώτημα και εγώ, εμπνευσμένος
από αυτήν, μέσα από το κουκλοθέατρο επιχειρώ να κάνω ακόμα πιο απτό και
διασκεδαστικό το μήνυμα της παράστασης, στην οποία θα παρακολουθήσετε ένα
παράξενο χρωματιστό ζωάκι που, αναζητώντας να βρει ποιος είναι, συναντά και
συγκρίνεται με τα άλλα ζώα του μικρού του κόσμου...
Μία σόλο παράσταση κουκλοθεάτρου σε τραπέζι, πάνω στο θέμα της ταυτότητας των
μικρών ανθρώπων, με υφασμάτινες κούκλες διαφόρων τύπων και μουσική αφήγηση.

Για παιδιά 3 έως 8 χρονών.
Ακκορντεόν, Εμψύχωση / Μιχάλης Νταουντάκης
Κούκλες / Nastia Petukhova
Ζωγραφική / Cecile Rauly
Μετάφραση, Διασκευή / Μ. Νταουντάκης
Τρίτο Μάτι / Ιωάννα Δουρουντάκη
Επικοινωνία:
Ομάδα Τέχνης “Παιδιάδα”
 Μιχάλης Νταουντάκης